Saturday, June 29, 2013

Millal peaks lõpetama ?

Üks maailma tipptenoritest Jose Carreras käis pealinnas. Kuuldavasti olla piletihind kõrge olnud ja rahvast sellest tingituna vähevõitu .
Otsisin siis minagi Tuubist nimetatud katalaanlase üles ja kuulasin tema värskemaid esitusi. Ei, mitte ,  et ma enesepettusega oleks tegelenud. Carreras üksi pole mul lemmik , Trios Carreras Pavarotti ja Bocelli oli ta mees oma kohal. Aga sooloesitluses kuulub minu poolehoid kahtlemata Josh Grobanile .Täielikult ja jagamatult.
Mingil põhjusel peab maestro vajalikuks esineda, ja las tema esineb siis.
Kuigi mõnes mõttes on piinlik  vaadata- kuulata  nende lauljate esitlusi , kelle hiilgeajad ehk kaugele minevikku on jäänud .
Aga ma lohutan end sellega, et enamus kuulajatest ei oma absoluutset muusikalist kuulmist, ja lemmiksolist ei tähenda ainult laitmatult välja lauldud noote .
Lisan siia kaks linki , mis kuuluvad minu vaieldamatute lemmikute hulka

 https://www.youtube.com/watch?v=-0tXrNZuNCU&list=RD02W1hNR4WTjBU

 https://www.youtube.com/watch?v=nKDkXOOHG34

Palad on kahtlemata minoorsed ,ent näitavad suurepäraselt selle solisti häälematerjali võimalusi .
Kahtlemata on Josh veel noor ja jõuab kaua tipus püsida.





No comments:

Post a Comment