Sunday, June 30, 2013

Mida pakkuda pühapäevaks ? Draakoniliha ?

On palav ilm, ja ei viitsi eriti köögis mässata, aga okroškat ja salatit ka lõpmatuseni ei taha ...
Sellistel puhkudel olen mina teinud ühe variandina "Draakoniliha ".Loomulikult ei ole mul kuskil nende müütiliste loomade kasvatust, nii lihtsalt nimetavad idanaabrid tükeldatud lihast tehtud kotlette.
Kuna ma ei teadnud, millal ma jälle nii kaugele saan, et korralikult vaaritada viitsin, siis otsustasin pildistada seda, mis tänasest lõunasöögist alles jäi. Ja loomulikult lisan ma ka retsepti koos päritolulingiga.

Niisiis :
ühe kana rinnaku liha
50-75 g riivitud kõvemat juustu
50-75 g konserveeritud seeni
1muna
150  koort või hapukoort
2 spl jahu
soola
pipart

Kanafilee tükeldada 1cm suurusteks  tükkideks, segada juurde ülejäänud ained, muna kergelt lahti klopitud .Maitsestada soola ja pipraga .Praadida eelkuumutatud  rasvas lusikaga tasasel tulel koogid .Riputada tilli peale ja serveerida soovitud lisanditega.

Külalistele võite mõista-mõista -mis-see-on-mängu  teha. Las arvavad, millega tegu .


http://www.wmj.ru/eda/recepty/blyuda-iz-myasa/drakone-myaso/?utm_source=mg&utm_medium=cpc&utm_campaign=tizer

No comments:

Post a Comment