Tuesday, May 21, 2013

Särgike suveks Odd Molly teemadel

Eelmine suvi heegeldasin tuunikat . Sai lõnga juurde ostmas käidud . Eks nõudlikuma maitse esindajal ole meil suhteliselt raske sellist lõnga saada, mis hinna ja kvaliteedi osas tasakaalus oleks. Mingil kaunul kevadpäeval õnnestus Ungaris toodetud puuvillast lõnga saada praktiliselt ilma eest . Ja hääs usus, et  seda lõnga veel saadaval on, sammusin toona kesklinna poole .
Mees ütles küll, et võta jupp lõnga kaasa, et ikka sama toon saaks.
Nu aga kus mina, mina olin ise tark, lootsin oma värvimälule.

Loomulikult koju jõudes osutus poe kunstvalguses vaadeldud toon oluliselt teiseks .

Seda õnnetut lõnga oli täpselt kera, 200 grammi . Ühele varesele palju, kahele vähe - mis Sa hing sellega teed .
See kevad siis mõtlesin välja , mis ma teen .
Kehaosa sain ühevärvilise, aga õlapaelad tulid teised kombineerida  . Kuidagi tasakaalu seda asja viia minu silmis aitasid kolm sinepikollast nööpi seljal ja samas toonis sametpael allääres.
Originaal on kujutatud noore sireda modelli seljas, minu variant riidepuul rippuvana .






No comments:

Post a Comment