Thursday, May 24, 2012

Tükike Kate Mossi kleidist minu seelikus

Kuumad ilmad on kohal. Jõudsin siis vahepeal ka ühe järgmise näputööga maha saada.

Tegelikult seisis ta mul poolikuna sügisest saati, kuna ma ei suutnud kuidagi ära otsustada, mis temast siis saab, kas kleit või seelik.
Originaalis on tegu kleidiga, aga mina pole Kate Moss.

Originaal on siis selline

Aga mina poleks mina, kui ma teeks täpselt samasuguse kleidi endale. Aga see motiiv oli imearmas, ja ma tahtsin ta läbi töötada nö.
Minul sai seelik hoopis Kate Mossi ainetel



4 comments:

  1. Oh kui äge! Ja tõeliselt suvine :P

    ReplyDelete
  2. Igavesti vinge tegemine.
    Mulle ka meeldib ja saabumas aeg seda kanda.
    Kindlasti jäävad inimeste pilgud sellel kaunitaril pidama.
    Sest seda see seelik just on.

    ReplyDelete